企業合作

  1. 首頁
  2. >
  3. 星期三護膚教室

【敏感肌如何選擇護膚產品成分】

敏感肌的成因眾多,因此選擇護膚品時要格外小心,以下有3大原則!

1. 保濕
皮膚唔夠水分,細胞之間有空隙,致敏原就會好易進入皮膚。乳木果﹑玻尿酸﹑甘油﹑維他命B3/B5等等都係常見同非常有效嘅保濕成分。

2. 消炎
敏感皮膚屏障破損,會引起紅腫發炎症狀,所以應該選用具修復消炎成分嘅護膚品。積雪草有消炎、抗菌﹑癒合創口和鎮定作用,適合敏感受損肌膚。

3. 止痕
皮膚受到致敏原刺激時,神經會發出痕癢信號。而一款護膚成分 – 活性聚合肽能夠阻截疼痛信號同痕癢感,減少不適感同過敏反應。


【敏感肌可以用抗衰老產品嗎】

好多朋友都擔心敏感皮膚脆弱,會受唔住抗衰老產品。其實只要小心選擇,敏感肌膚都可使用溫和而高效抗老成分。

抗氧化
抗氧化有助延遲衰老,敏感肌可選用低濃度嘅左旋維他命C,性質溫和,具抗氧力,滲透力極高

深層保濕
透明質酸儲水力強,不刺激,可於肌底保濕鎖水,令皮膚保持水彈滋潤,趕走乾紋

改善皺紋
維他命B3可以促進真皮產生膠原蛋白,撫平細紋,改善肌膚老化現象,讓肌膚年輕有彈性。


【皮膚屏障和敏感肌的關係】

過敏係人體免疫系統對無害外來物質產生過激嘅發炎反應。正常免疫系統係人體內一個重要嘅防禦、偵測機制,係身體對抗疾病的戰鬥力。但過敏患者免疫系統會連本身無害的物質也作出攻擊,繼而引起過敏症狀,, 常見包括皮膚痕癢﹑繃緊﹑發熱﹑刺痛等。

皮膚是環境與免疫系統之間的天然屏障,如果削弱了皮膚屏障,失去細胞間填充物質,角質層鱗片狀剝落,免疫細胞可能會暴露於外界,這會使致敏原﹑刺激物或病原體容易滲透到皮膚中,當免疫細胞接觸到外來致敏原便會產生過敏反應。
所以,有皮膚敏感嘅朋友,應該持續滋養皮膚,令皮膚更具抵抗力,則第一層細胞會更堅固,它們對環境的反應都會減少。

【敏感肌的換季需知】

換季時溫度、濕度會跟著改變,如果你的肌膚正處於不健康的狀態,很容易就會因外在環境的一點小改變而無法適應,令過敏症狀加劇。留意以下3點,幫你渡過換季煩惱!

適當水溫
秋冬用熱水沖涼雖然舒服,但高溫會削弱皮膚屏障,失去保護作用。建議可將沖涼時間縮短,或者用半溫冷水沖涼。

溫和的保養品
避開香料、酒精、色素,減少對肌膚的負擔,使用低敏親膚配方的保養品。

減少肌膚摩擦
改變洗面後用毛巾,或者用化妝棉擦爽膚水嘅習慣。過度摩擦會令肌膚泛紅狀況更加嚴重,建議可用面紙按壓洗面後嘅水分,以及用手直接上爽膚水。

【疫情下的敏感肌護理】

防疫時期,人人口罩不離面,長期佩戴口罩容易令皮膚出現敏感問題,到底應該如何保養,減少敏感狀況?

1. 減少化妝
口罩焗住皮膚,如果加上濃妝,皮膚透唔到氣,除咗會容易生粒粒,更可能引發皮膚紅腫。所以建議改換輕透淡妝,甚少盡量減少化妝。

2. 注意口罩質料
口罩多數使用不織布為質料,當中纖維同皮膚磨擦時,就會容易引起過敏。雖然純棉的織品比較親膚,但防菌效果較弱,建議大家最好選用醫用口罩,但可以留意質料是否柔軟。如非必要時,可適時除下口罩通風透氣。

2. 選用低敏護膚品
口罩會令到皮膚水分容易流失及誘發過敏症狀,建議選用配方溫和﹑清爽質地嘅保濕產品,避免酒精、香料等刺激成分。

【生粒粒,是敏感,還是暗瘡?】

好多人以為,生粒粒一定係暗瘡,其實生粒粒有機會係因為皮膚敏感,所以要先分清楚出現粒粒嘅狀況。

如果生粒粒同時,皮膚有紅腫﹑發熱,或者血管明顯擴張,就有可能屬於皮膚敏感而非普通暗瘡,,呢個時候最重要係要穩定舒緩皮膚,做好保濕。如果持續十分嚴重,記得咨詢專業醫生意見呀!

記住唔好因為生粒粒就不斷控油,反而會適得其反!

企業合作

「環境致敏原與空氣品質認知2019」活動

「環境致敏原與空氣品質認知2019」活動

香港過敏協會關心室內空氣質素對學童和過敏症患者(如:濕疹、鼻敏感和哮喘)的影響,並於去年與企業合作舉辦為期半年的「環境致敏原與空氣品質認知 2019」及學校教育活動。分別有來自香港、九龍、新界共十一間的小學參與計劃。於計劃期間,分別安裝兩部空氣清新機收取學校空氣質素的數據作分析,並由香港過敏協會在參與計劃的學校講解環境致敏原,提高師生對室內空氣質素和健康及過敏反應的了解和關注 本會於講座期間向參與學生進行問卷調查,其中:90% 學生認為活動提升他們對環境致敏原及過敏反應的認知90% 學生認為獲得避開致敏原的方法和建議80%...

成為我們的會員